söndag 11 juli 2010

ÄNTLIGEN SEMESTER!!!!!

Mina första semesterdagar har jag spenderat i stugan i Vimmerby. Helt fantastiskt underbart har det varit. +33 grader varmt, strålande sol, +25 grader i sjövattnet, grillning, godis och shoppingrunda på lördag förmiddag innan solen blev aldeles för varm och längtan efter ett bad blev för stor!!! Sämre kan man ha det, eller hur?!?!?

Tillbaka i Lindö sitter mannen och ser på VM-finalen i fotboll medan jag kollar bloggvärlden.

Mina shoppingfynd kommer jag att visa här på bloggen snart.....
Är det förresten någon som kan tipsa om bra inredningsaffärer fulla med New England?

Kram!

1 kommentar:

s.m.i.l.e sa...

Härligt! Inga shoppingtips, men väl ett bloggtips kanske? http://oceanshowroom.blogspot.com/. Råkade precis surfa in här. Nåt för dig som gillar new england?

Ha en bra dag i solen! :-)