lördag 3 juli 2010

I´m back!

Nu är jag tillbaka från en helt underbar vecka på Mallorca! Strålande fint väder (vilket ni också har haft ju!), varmt i havet och ett fantastiskt hotell, SunWing Resort i Alcudia. Det är andra gången vi bor på det hotellet och det är verkligen ett ställe jag kan rekomendera att åka till om man har barn. Om man INTE har det kanske man ska välja ett annat ställe, som kanske upplevs lite lugnare...Jag och Aaron på väg ut på äventyr!

Men på något vis är det skönt att vara hemma igen, borta bra men hemma bäst, inte sant? Jag har haft tid att spåna på en herrans massa projekt så nu är hela huvudet fullt av idéer! Det där med att ha en liten bok att skriva ner allt i kanske inte är så dumt, trots allt?

Imorgon väntar en dagstripp till svärföräldrarna i Vimmerby, det ska bli skönt att komma ut till lugnet vid stugan! Det kan behövas som uppladdning inför sista jobbveckan innan en välbehövlig sommarsemester! Efter nästa vecka ska jag vara ledig i 4,5 veckor och då ska jag sätta några av mina nypåkomna idéer i verket!

Ha en riktigt bra lördagskväll nu allihop, jag har saknar er!!!!!!!!!!!

KRAM!!!

3 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Välkommen tillbaka! Härligt att ni haft en lyckad vecka. Här har vi också haft medelhavsvärme. Underbart!

Lena sa...

Välkommen hem! Skönt att komma hem till fortsatt värme:)

Blogg by Maliin Stoor sa...

Borta bra men hemma bäst ... stämmer så bra!


Skönt med sådan lång semester! Njuuut



Maliin