onsdag 14 juli 2010

Ingen bra början....

Just nu blir inte inläggen så täta, i denna sommarvärme finns det så mycket annat att göra och dagarna flyger bara iväg utan att man hinner sätta på datorn!

Idag hade jag och Aaron inte någon bra början på dagen...Aaron kom upp kl 07.30 och ville ha saft efter att ha sovit i ett rum som fullkommligt kokar av solhetta. Visst tänkte jag och gav honom dricka. Han drack och lade sig på soffan och somna om...för att vakna 15 minuter senare och fullkomligt kräkas ner hela soffan!!!!!!!!!!!!!!! Vad kom det ifrån??????????????????? Efter dusch och sanering somnade han igen i 15 minuter för att vara pigg som en lärka, ropa efter smörgås, juice, flingor, kakor, bullar, mat och jag vet i tusan allt. Efter 2 glas vatten, 3 skålar cornflakes och 2 mackor (nej jag skojar inte!!!!) var han precis som vanligt! Skumt! Först befarades magsjuka, nu tror jag mer på någon form av värmeslag. Gud vet vad, men jag hoppas verkligen inte att vi andra i familjen blir drabbade!
Tänkte i alla fall visa er några bilder på några av sakerna jag inhandlade i helgen. Så nu ser vår soffhörna ut så här!
Två kuddar från Nyblom & Kollén, en silverfärgad groda från Pias botaniska och en annan kudde i marin stil av okänt märke.
Ha nu en bra sommarkväll allihop!
Kram!

2 kommentarer:

Lindis sa...

fint det blev med kuddarna, jag har också en sån groda, inhandlad i Ullared :-)
Ha det gott!
Kram

s.m.i.l.e sa...

Oj då, inget vidare. Hoppas ni håller er friska nu, allihop.

Fina fynd du gjort. Jag som har vita soffor, kastar lystna blickar på din mörka soffa. Nog för att det går att tvätta mina soffor, men usch vad smutsiga de blir sommartid med sommarbarnfötter som springer ut och in mellan trädgård och vardagsrum...

kram! :-)