söndag 4 juli 2010

Jeanskjol

Som många av er vet älskar jag jeans och demin i alla former. Alltid lika snyggt och användbart! Just nu sitter jag och spånar på att göra en kort jeanskjol av ett par gamla dieseljeans som jag ALDRIG använder. Tänkte också på om man skulle kunna sy dit lite spets-detaljer för att göra den lite mer "fin", eller vad man ska kalla det....fortsättning följer på det projektet och bilder utlovas!

Nu laddar jag för sista jobbveckan innan sommarsemestern....önskar att jag hade semester nu!!! Men en vecka går snabbt och jag har ytterligare en härlig helg i Vimmerby att se fram emot!

KRAM och god natt!

4 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Låter spännande!

Fem dagar går fort (tyvärr, säger jag som har semester och vill att tiden ska gå långsamt). Gör något extra trevligt på eftermiddagarna/kvällarna så mjukstartar du semesterkänslan redan nu.

kram! :-)

Blogg by Maliin Stoor sa...

God idé.. såg du vad jag gjorde av gamla jeans?

Kolla här
http://www.qreate.se/blogg/?p=8902

Återkommer till din blogg
=)


Maliin

Camilla sa...

Ska bli spännande att se kjolen! :o)

Hjärtan i livet sa...

Vad söt kjolen blev med den vita spetsen.
Kram Eva