tisdag 27 juli 2010

Nu tänker jag så att det knakar....

Jag har under en tid funderat över att utöka mitt lilla företag "Aaron & Me", nu säljer jag ju "bara" grafiska illustrationer och kort men jag skulle vilja sälja flera av mina saker...kanske utöka mitt betonggjuteri och försöka sälja i butiker (vilket jag ju gör med mina illustrationer utöver nätbutiken)...kanske sälja min systers jättefina virkade "djur" i glada färger i webbshoppen? Kanske satsa mer på kort i butiker? Hmmm, ja, vem vet? Det enda jag vet är att man måste våga satsa något för att vinna något, och i detta läge har jag nog ingenting att förlora, så varför inte????
Måste bara fundera ut en plan först....

Dessa tavlor tillsammans med många fler kan du köpa i min webbbutik, klicka på apan högst upp till höger för att komma till shoppen!

4 kommentarer:

Helene sa...

Såg att du kommenterat hos Karolina om lekstugor.

Här skrev jag om lekstugor även för killar:
http://langborgsullevidal.blogspot.com/2009/06/en-lekstuga-for-alla.html

Helene

Anci sa...

Hej !
Vad fina saker du gör ! Jag måste in och titta i din webbutik nu :)

Kram
Anci

Lena sa...

Jag håller med dig, man måste våga om man ska vinna! Har man drömmar och inte försöker uppfylla dom kommer man garanterat att sitta och ångra sig när man blir gammal. Så tänkte jag:)
Virkat är ju riktigt "poppis" nu, säljer virkade mobiler och barnvagnshängen i butiken. Extra bra om det t.ex. är ekologiskt garn och svensktillverkat.
KÖR HÅRT!!! hihihi!

Hjärtan i livet sa...

Jag tycker att det låter som du har bra ideér. Klokt av dig att fundera igenom först innan du bestämmer dig! Det kommer att bli toppenbra tror jag.
Kram Eva