måndag 26 juli 2010

Nya badrumsskåp

Idag har jag varit på IKEA och inhandlat nya skåp till ett av våra badrum och ovan ser ni resultatet. Jag har helt enkelt köpt överskåp till kök med luckorna "Applåd". Dessa har jag sedan skruvat ihop (med hjälp av pappa) samt satt ben på. Ovanpå ligger ett hyllplan i stavlimmad ek som jag köpt på Rusta.

Förutom att jag tycker att det blev jättefint och jättebra med massor av förvaring så är jag väldigt nöjd med att skåpen täcker en vägg av vårat "inte-alls-så-fina-kakel" som jag rent av avskyr! Men eftersom badrummet var helt nyrenoverat av de som bodde i huset innan oss när vi flyttade in så kommer nog detta kakel få hänga med ett tag.....

Men jag misströstar inte över kakel, nu har jag ju så fina skåp! TACK PAPPA för hjälpen, du är bäst!

KRAM!

2 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Snyggt! Ja ibland får man hitta på nödlösningar för att stå ut. Vi hade tur i oturen (efter fem år i huset) att det råkade bli en vattenläcka i just det badrum vi inte gillade! Vattenläckan var inte alls kul och det inträffade när lillan var alldeles nyfödd och vi råkade ut för klåparhantverkare som fick göra om jobbet tre gånger för att vi inte blev nöjda och det drog ut jättelänge på tiden. Men resultatet blev till slut riktigt bra.

:-)

Lena sa...

Kanonfint! Skönt med mycket förvaring också.